Haslev Orned

Litterær vandring i Haslev Orned

Tag med litteraturen ud i naturen, når vi sammen besøger nogle af de smukkeste steder i kommunen.

De litterære vandringer er spredt over skov, kalkbrud, kløfter og kyst, og undervejs vil vi holde pauser, hvor én af bibliotekernes litteraturformidlere vil læse højt fra et stykke litteratur, der skal få os til at se på verden omkring os med nye øjne.

Til denne litterære vandring skal vi en tur ud i Haslev Orned, hvor vi undervejs skal høre uddrag fra fantastiske romaner, noveller og digtsamlinger, som er håndplukket af litteraturformidler Jeanette Jensen. Så er du til frisk luft, gåture og god litteratur, så tag med på opdagelse i vores naturskønne kommune.

Turen er max 5 km og vi går i stille og roligt tempo, så alle kan følge med.

I tilfælde af meget dårligt vejr, aflyser vi.

Info om arrangementet:
Turen er på 4-5 km og vi regner med at være tilbage ved udgangspunktet ca. kl. 15, dog afhængig af vores tempo.

Husk godt fodtøj og tøj alt efter vejret. Medbring evt. et termokrus med noget du kan varme dig på undervejs.
Vi mødes ved skovstien, som udgår fra Sofiendalsvej. Hvis du kommer i bil, anbefaler vi, at du parkerer ved Haslev Hallerne, derfra er der ca. 5 minutters gang til mødestedet.

Se også kortet her: