80 kr.
Romanen

Bogpusherne v. Kåre Vedding Poulsen og Jannik Lunn

’Bogpusherne’ anbefaler Årets bøger

Kom til et inspirerende foredrag hvor ’Bogpusherne’ Kåre Vedding Poulsen og Jannik Lunn giver et overblik over bogsæsonen 2020.

Ved foredraget bliver følgende genrer gennemgået: Dansk skønlitteratur, Udenlandsk skønlitteratur, Lyrik, Essays, Graphic Novels, Kriminalromaner og Biografier.

’Bogpusherne’ lægger vægt på de vigtigste og nyeste titler, men deres subjektive indfaldsvinkel gør, at der er plads til overraskelser. ’Bogpusherne’ præsenterer både bøger, som måske helt ufortjent er blevet overset, men også meget omtalte bøger, der ikke helt fortjente den megen omtale.

I den meget personlige gennemgang af bøgerne fortælles om tendenser og temaer i årets produktion, og de enkelte titler bliver set i lyset af det øvrige forfatterskab. Kort sagt: Får man, hvad man forventer?

I forbindelse med præsentationen får du en liste over de omtalte bøger udstyret med stjerner fra 1-6, og med plads til egne kommentarer.

Bogpusherne:
Kåre Vedding Poulsen – Redaktør på DR Kultur, hvor han siden 1999 har lavet kultur- og litteraturformidling.
Jannik Lunn – Boghandler og gennem mange år journalist på branchebladet BogMarkedet.