50 kr.
Romanen

Intimkoncert med Jakob Sveistrup og Dennis Flacheberg

Jakob Sveistrup bør opleves i dette intime og sjove format, helt sårbart og tæt på publikum.

Med en stribe udgivelser i bagagen samt mange år på de skrå brædder, har Jakob fundet sig selv musikalsk. Repertoriet tæller numre fra samtlige af hans albums, både de danske og engelsksprogede. Herunder runder han et par af sine absolutte yndlingsnumre, som fortolkes med respekt for originalerne.

”Jeg kommer ud i små rum helt tæt på publikum og kan ikke skjule mig bag god lyd eller fede produktioner. Det her er sgu farligt og sårbart, men også virkeligt spændende og sjovt.”

Med sig rundt har han sin musikpartner ”in crime” Dennis Flacheberg på guitar og det er tydeligt for alle, at de to har det godt sammen foran publikum og nyder at optræde sammen. Dennis Flacheberg, som vi kender fra Haslev, er at finde blandt Danmarks bedste guitarister og hans uovertrufne teknik sammen med Jakob Sveistrups garvede og unikke vokal giver publikum en oplevelse ud over det sædvanlige. Deres gode humør, interaktion og ikke mindst samspil  krydres med anekdoter fra livet på landevejen.

Glæd dig til at opleve Sveistrup og Flacheberg – Helt tæt på!