Romanen

I anledning af Spil Dansk-ugen byder vi på: Et musikalsk foredrag med Karen Sangvin

Karen Sangvin er sangskriver, sanger og musiker, og optræder i ind- og udland med egne og andres numre.

Har udgivet 3 albums (kunstnernavne Karen S og Ankerdatter) samt flere singler, og medvirket på andre kunstneres udgivelser som hhv. musiker og/eller co-writer. Arbejder idag primært med at skrive sange for andre kunstnere.
Karen er ikke bleg for at fortælle gode historier; F.eks. om forskellen på at spille i Store Vega og på 'Happy Billiard' i Hamborg med dartpile flyvende om ørerne! Der er smil på læben og højt til loftet når Karen lukker op for skattekisten af ord og toner, og publikum føler sig godt underholdt fra start til slut.

Gratis entré og vi byder på et glas vin, øl eller vand.