Den ultimative kilde til at se koncerter i fuld længde når og hvor du vil

08.05.18
Biblioteket har tegnet abonnement på en ny database; QELLO CONCERTS.

Qello Concerts er en af verdens førende streaming services til koncerter i fuld længde og musik dokumentarfilm, som når brugere i mere end 160 lande.

Qello Concerts stadigt voksende bibliotek spænder over alle musikalske genrer fra Classic Rock, Progressive Rock, Blues, Pop, Country, Metal, Folk, Rock, Jazz, EDM, Indie, Christian & Gospel, Singer Songwriter, Klassisk musik, Opera og meget mere.

Med de største forestillinger på film fra Queen, Pink Floyd, Lady Gaga, Metallica, Nirvana, Tiesto, Tupac, Slipknot, Paul McCartney, The Rolling Stones, The Doors, The Who, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Beyonce, Jay-Z, Stevie Wonder, Celine Dion, Bob Marley, Linkin Park, Green Day, Muse, Rush, Santana, Bon Jovi, Imagine Dragons, Gary Clark Jr., DaveMatthews Band, Billy Joel, Hall & Oates, Norah Jones, Eagles, David Bowie , Joe Bonamassa, Wilco, Slash, Politiet, Eric Clapton og meget mere.

Qello Concerts er den ultimative kilde til at se koncerter i fuld længde når og hvor du vil. Musikentusiaster kan genopleve koncerterne, de elskede, se de shows, de altid har ønsket at opleve, og opdage kunstnere, som de måske aldrig har set. Det er musik til dine øjne.

Se mere under E-biblioteket, Quello Consert