Forside: Lytteguide til Dizzy Mizz Lizzy

Guide til Dizzy Mizz Lizzy

14.07.16
Dizzy Mizz Lizzy er et af Danmarks største rockfænomener gennem tiderne.

Forfatter og journalist Jan Poulsen har fulgt gruppen gennem hele historien fra storhedstiden omkring det selvbetitlede debutalbum og frem til i dag.

Han er også forfatter til bogen ”Dizzy Mizz Lizzy, en drengedrøm” udgivet på Gyldendal i november 2015. I guiden introducerer Jan Poulsen dig til historien bag Dizzy Mizz Lizzy. Sidst i guiden får du en beskrivelse af gruppens tre studiealbums.

Guiden er lavet i forbindelse med efterårets tema om “Dizzy Mizz Lizzy” i P6 Beat Klubben, som er et samarbejde mellem DR P6 Beat, GAFFA og Bibzoom.

Se guiden nedenfor, eller hent den trykte guide på Bibliotek & Borgerservice i Haslev eller Faxe.

Følg med på Bibzoom

Bibzoom er bibliotekernes platform for musikformidling. Her kan du lade dig inspirere af anmeldelser, artikler og lytteguides.

Bibzoom.dk

Se flere Bibzoom lytteguides

• Bog

Dizzy Mizz Lizzy : en drengedrøm