Nyd koncerterne hjemme i stuen

17.03.20
Med Stingray Qello kan du lytte til koncertoptagelser af høj kvalitet på din pc, telefon eller tablet. På grund af Corona virus har Stingray lukket op for (næsten) alt deres indhold på Karaoke, Qello og Classica frem til den 18/4

Bibliotekets musikdatabase Stingray Qello er absolut anbefalelsesværdigt hvis du er glad for musik.

Du finder musik indenfor alle genrer og med en bred kunstnerskare repræsenteret og optagelserne er i en virkelig god kvalitet.

Qello Concerts tilbyder online adgang til mere end 1500 fuldlængde  koncertfilm og musikdokumentarer.

Her findes optagelser med de største kunstnere tilbage fra 1920'erne og til nu, og indenfor mere end 30 forskellige musikgenrer.

På grund af Corona virus har Stingray lukket op for (næsten) alt deres indhold på Karaoke, Qello og Classica frem til den 18/4

Man skal dog lige være opmærksom på at det her er for alle, så du skal ikke igennem vores hjemmeside (vores licens) for at gøre brug af det, dog burde du kunne bruge de links der ligge i denne artikel. Det hele er lidt nyt og tjept, så du kan risikere at ende på en side, der beder om konto-oplysninger, som så bare skal klikkes væk.

God fornøjelse