Udfordringer på Faxe Bibliotek

01.02.22
Vi oplever for tiden problemer med dårlig opførsel/hærværk på Faxe Bibliotek - en indsats er i gang.

Vi er kede af de gener det giver for vores brugere og vi vil forsikre om, at vi er klar over udfordringen. Vi gør alt hvad vi kan, for at skabe et godt og trygt miljø på biblioteket, også når personalet ikke er til stede.

Politi og SSP er underrettet om situationen og har fået adgang til overvågningsmateriale. Der vil blive intensiveret patruljering i området og på selve biblioteket til situationen igen er acceptabel.

Hvis du som bruger på biblioteket oplever uacceptabel adfærd, så vil vi meget gerne høre fra dig. Skriv hvad der er sket, klokkeslæt, dag, antal involverede etc. så vi kan bruge det i vores samarbejde med politi og SSP.

Du kan skrive til os på bibliotek@faxekommune.dk