Vær med til at skabe ”Sommerbyerne”!

Vil I være med til at skabe oplevelser for alle børn i ”Sommerbyerne”?

Så se med her:

Sidste år præsenterede Faxe Kommunes Biblioteker Sommerbyerne på bibliotekerne i Haslev og Faxe. Gennem nogle uger hyggede børn og voksne sig med oplæsning og forskellige kreative aktiviteter. Nu vil vi gerne invitere andre, med gode ideer, til at være med til at gøre Sommerbyerne endnu sjovere.

Sommerbyerne løber af stablen tirsdage i Faxe og torsdage i Haslev i uge 28 og 29. De vil være placeret i udeområderne ved bibliotekerne.

Vi vil gerne præsentere børn, der bor i eller besøger Faxe Kommune, for nogle sjove oplevelser og  alle slags aktiviteter er velkomne. Der er dog nogle få krav, der skal være opfyldt

Aktiviteterne skal være for børn og deres familier.
Aktiviteterne skal være gratis at deltage i.
Aktiviteterne skal kunne gennemføres udendørs.
Aktiviteterne skal lægges inden for tidsrummet 10:00-14:00.

Har I lyst til at være med eller har I spørgsmål så skriv til Børnebiblioteket på boernebib@faxekommune.dk

Vi har brug for informationer om:

• Hvem er I
  • Hvad er jeres aktivitet
  • Hvor lang tid varer aktiviteten
  • Vil I deltage i Haslev, Faxe eller begge steder
  • Hvilke dage vil I deltage
  • Mail og telefonnummer vi kan kontakte jer på

Frist for tilmelding er 15. maj. Herefter modtager alle en bekræftelse på aftalerne og Faxe Kommunes Biblioteker sammensætter et program for Sommerbyerne.