Romanen

Vil du være med i en læseklub?

Vil du gerne dele dine litteraturoplevelser med andre? Kom til vores opstartsmøde for læseklubber.

Hør om bibliotekets service til læseklubber, mød de 3 læseklub-bibliotekarer og få hjælp til at blive indlemmet i en læseklub ud fra dine ønsker om litteratur og andre praktiske hensyn. Desuden kommer en af vores veletablerede læseklubber og fortæller om deres læseklub og det berigende møde med litteraturen og fællesskabet. Sidst men ikke mindst vil der være et litterært indspark i form af en guidet læsning af en novelle.

Biblioteket elsker sine læseklubber, og vi har mere end 25 klubber, og vi ønsker at give endnu flere læsere muligheden for at deltage i de meget berigende fællesskaber omkring litteratur og litteraturoplevelser. Derudover planlægger vi ofte arrangementer med vores læseklubber for øje. Vi arrangerer bl.a. en årlig bustur til Bogforum i november og diverse forfattermøder.

Kom glad og få en hyggelig aften i selskab med andre læseglade folk.

Kom som du er, ung som gammel, ny læser eller allerede meget læsende. Er du allerede medlem af en læseklub, er du også mere en velkommen.

Du kan læse mere om bibliotekets læseklubber her: https://www.faxebibliotek.dk/laeseklubtilmelding