(Hele dagen)
Biblioteksrummet

Vasen som krop - interaktivt kunstprojekt

Vær med når kunsten indtager Haslev Bibliotek

Hvad er en beholder, hvis den ikke kan indeholde det, den er beregnet til? Og hvornår er noget egentlig en beholder? Er mennesket bare en beholder for minder, tanker og hormoner? Eller er vi mere end det?

Hen over to uger vil Emil Krog udarbejde et kunstværk i papmaché i biblioteket, der med sin simple præmis prøver at undersøge alt dette og meget mere. Kom og vær med i den kreative proces eller oplev værket blive til.

Emil Krog er nyuddannet fra Københavns Kunst Akademi og allerede et aktuelt navn med udstillinger på blandt andet Maribo Bibliotek og tidligere ved Projektrum 16’s talentudstilling, hvor han i samme forbindelse afholdt en Masterclass i samarbejde med Talentskolen Næsted og festivalen Lys Over Lolland.

Du kan deltage i projektet mandag til fredag kl. 12.00-18.00.