Sprogsporet.dk

På sprogsporet.dk finder du en lang række online tilbud, som bibliotekerne og andre aktører inden for sprog og læsning har udviklet.

Her ligger materialer til de koncepter, som er tilknyttet Bibliotekernes Sprogspor som f.eks.: forslag til gode apps, hurtige sprogtips og inspiration til aktiviteter.

Bibliotekernes Sprogspor er bibliotekernes fælles indsats, som støtter sprogstimulering og tidlig læseforståelse. Målgruppen er børn i alderen 0-7 år.

Ved at oprette dig som personlig abonnent vil du kunne tilgå din egen side, som samler det indhold, der er mest relevant for dig – hvad enten du abonnerer som forælder eller fagperson.

Se mere på sprogsporet.dk