Nye bøger og meget andet - for børn og unge

Hold dig opdateret med nyheder på bibliotekerne indenfor dine yndlingsgenrer og dine interesser. Eller måske får du øjnene op for noget, du slet ikke havde tænkt på.

Nye bøger, film, spil og musik 2016 omfatter 4 numre á 16-24 sider og præsenterer et bredt udvalg af nye materialer i biblioteket - nu med fokus på hver sin målgruppe i biblioteket, som får hvert deres eget årlige katalog.

Du kan hente listerne på biblioteket eller her på hjemmesiden.

Nye bøger, film, spil og musik - for unge (2016)

Nye bøger, film, spil og musik. For unge. 2016

I december får de unge så deres eget katalog, når vi præsenterer nye ungomsromaner, og bøger indenfor genrer som fantasy, gys, spænding - samt ikke mindst masser af film såvel som musik og spil for unge fra ca. 13 år og op.

Nye bøger, film, spil og musik - for børn 6-9 år (2016)

Nye bøger, film, spil og musik. For børn 6-9 år. 2016

I september kataloget er der inspiration til bibliotekets yngste selvlæsende børn, her sætter vi fokus på nye lette bøger og begynderlæsning samt gode højtlæsnings titler til målgruppen 6-9 år.

Nye bøger, film, spil og musik - for børn 9-12 år (2016)

Nye bøger, film, spil og musik. For børn 9-12 år. 2016

I juni kataloget er der masser af sommerlæsning til de 9-12 årige læselystne børn med alle de nye romaner indenfor alle genrer til målgruppen - oplagt til sommerbogen.

Nye bøger for børn 0-6 år. 2016Nye bøger, film, spil og musik
- for børn 0-6 år (2016)

I februar er der fokus på bibliotekets yngste brugere, hvor kataloget er fyldt med nye pegebøger, billedbøger, højtlæsningsbøger samt musik, film og spil for de 0-6 årige.

Nye bøger til børn nr. 4, 2015

Nye bøger, film, spil og musik
- for unge (2015)

I december får de unge så deres eget katalog når vi præsenterer nye ungdomsromaner og bøger indenfor genrer som fantasy, gys, spænding - samt ikke mindst masser af film såvel som musik og spil for unge fra ca. 13 år og op.

Nye bøger, film, spil og musik - for børn 6-9 årNye bøger, film, spil og musik
- for børn 6-9 år (2015)

I september er der inspiration til bibliotekets yngste selvlæsende børn, her sætter vi fokus på nye lette bøger og begynderlæsning samt gode højtlæsnings titler til målgruppen 6-9 år.

Nye bøger til børn nr. 2, 2015Nye bøger, film, spil og musik
- for børn 9-12 år (2015)

I juni kataloget er der masser af sommerlæsning til de 9-12 årige læselystne børn med alle de nye romaner indenfor alle genrer til målgruppen - oplagt til at supplere sommerbogskampagner.

Nye bøger, film, spil og musik - for børn 0-6 år. 2015, nr.1Nye bøger, film, spil og musik
- for børn 0-6 år (2015)

I marts er der fokus på bibliotekets yngste brugere, hvor kataloget er fyldt med nye pegebøger, billedbøger, højtlæsningsbøger samt musik, film og spil for de 0-6 årige.