Verdensbiblioteket.dk

27.05.19
Your access to books, music and movies in your language - Din adgang til bøger, musik og film på dit sprog

På Verdensbiblioteket.dk kan man streame musik og film på mere end 10 sprog og bestille bøger fra hele verden.

Verdensbiblioteket.dk offers free streaming of music and movies in 10 different languages?

Visit Verdensbiblioteket.dk and login with you Nem-ID or library card to enjoy streaming with no commercials.

3 Facts about Verdensbiblioteket as a digital public library service

1. Verdensbiblioteket is the world’s first digital library of world culture. They have a huge collection of movies, music and articles.
  2. Verdensbiblioteket offers free streaming of full-length movies and albums. They also provide reviews and articles about literature, movies and music in various languages.
  3. Their service is free to use for everyone living in Denmark. Verdensbiblioteket is provided by The Royal Danish Library.

Access?

Watch the videoguide and feel free to contact verdensbiblioteket.dk if you have any questions or wishes they should be aware of.

Websitets formål er at stille kultur målrettet sproglige minoriteter til rådighed, og er Det Kgl. Biblioteks digitale tilbud til flygtninge og indvandrere.

ADGANG?

Alle borgere i Danmark kan logge ind ved hjælp af Nem-ID eller bibliotekslogin. Klik her og se filmen om, hvordan du bruger Verdensbiblioteket. Du kan se den på dansk, arabisk eller engelsk.
Asylansøgere uden NemID kan oprettes som lånere på det lokale folkebibliotek, og bruge dette login på Verdensbiblioteket.

Der er ingen begrænsninger for, hvor meget du kan låne.